Consulta pública prèvia a l'elaboració de l'Ordenança de les zones de baixes emissions de la ciutat de Lleida
#ZonesBaixesEmissions Consulta pública ZBE
Fases del procés
-
101/09/2022 - 21/09/2022
Propostes de la ciutadania
Abans de redactar l'Ordenança de les zones de baixes emissions de la ciutat, l'Ajuntament de Lleida ha de dur a terme el tràmit de participació dels ciutadans previst a l’article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per aquest motiu, tant la ciutadania com les organitzacions que ho considereu adient podeu trametre les vostres opinions i aportacions fins al 21 de setembre
-
201/03/2024 - 30/06/2024
Redacció proposta Ordenança
Un cop finalitzat el procés participatiu i elaborada tota la normativa per part de l'Estat i la Generalitat de Catalunya que regula les zones de baixes emissions, i en paral·lel a l'elaboració del Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible (PMUS), es farà la tramitació administrativa de redacció i aprovació provisional. Amb el text elaborat s'iniciarà una segona ronda de recollida de propostes dins el procés participatiu per a l’elaboració de l’ordenança de les ZBE.
-
330/09/2024 - 07/10/2024
Aprovació en el Ple Municipal
Una vegada recollides les aportacions de la ciutadania, s'elaborarà la proposta d'Ordenança, que es portarà a debat i aprovació al Ple municipal. En cas de que s'aprovi, el nou reglament es posarà a exposició pública per a que s'hi puguin presentar les corresponents al·legacions.
-
419/12/2024 - 20/12/2024
Execució i tancament
Per acord de Ple de data 20 de desembre de 2024 es va aprovar definitivament la Ordenança sobre la creació i gestió de les zones de baixes emisisons de Lleida. A continuació podeu consultar l’ ordenança:
Ordenança sobre la creació i gestió de les zones de baixes emissions de Lleida.